,,Slăvesc în inima mea Zeiţa al cărei corp este scăldat în ambrozie, mai frumoasă decât fulgerul, şi care, atunci când îşi părăseşte sălaşul şi intră în palatul regal al lui Shiva, deschide lotuşii canalului axial al iubirii.”

Bhairavi-Stotra

duminică, 20 februarie 2011

... Et puis j'ai tout pardonné de mon passé. Et mes cheveux etaient tressés dans les branches de jasmin et de chèvrefeuille. Et j'ai lavé mon visage dans l’onde. Et j'ai vu dans le miroir du lac comme je l'ai été: belle et vraie. Et quand j'ai demandé à mon cœur, j'ai appris que j'étais douée de tous les dons de la terre. Puis, j’ai couru a sa rencontre, car Il venait à la rencontre avec l'Amour. Et tout a coup, la terre était couverte de fleurs et d'encens.


... Si atunci m-am iertat de toate cele trecute ale mele. Şi mi-am împletit în păr crenguţe de iasomie şi caprifoi. Şi mi-am spălat faţa în unda limpede. Şi m-am văzut în oglinda lacului aşa cum eram: frumoasă şi adevărată. Iar când mi-am întrebat inima, am aflat că eram dăruită cu toate darurile pământului. Atunci am alergat fericită înaintea Lui, căci El venea la întâlnirea cu Dragostea. Şi dintr-o dată, pământul s-a acoperit de flori şi miresme.



Niciun comentariu: