,,Slăvesc în inima mea Zeiţa al cărei corp este scăldat în ambrozie, mai frumoasă decât fulgerul, şi care, atunci când îşi părăseşte sălaşul şi intră în palatul regal al lui Shiva, deschide lotuşii canalului axial al iubirii.”

Bhairavi-Stotra

vineri, 16 noiembrie 2012

Camera mea Sambô

Azi noapte m-am dus din nou ACOLO. De data asta, cineva pătrunsese în spaţiul meu privat. O femeie. Făcea duş. Am primit asta cu o vădită contrarietate. M-a liniştit, pe moment, iesind din dus si zicând că era pe plecate. Am hotărât să schimb yala. La plecare, i-am dat papucii, la propriu, nişte vechituri rămase pe un raft, în debara. Rămânând singură, m-a cuprins, ca o briză caldă, sentimentul cunoscut déjà: o linişte şi o împăcare pe care fiinţa mea le aştepta, le presimţea. Am pătruns fericită în micul meu univers primordial, spaţiul meu privat dintru începuturi. Am rămas acolo un timp, timpul meu privilegiat, un timp dăruit mie spre împăcare şi acceptare. Mircea Eliade a vorbit despre Sambo a lui, astfel: ,, Caci în Sambo simteam ca nu mai traiesc asa cum traisem pâna atunci; traiam altfel, într-o continua, inexprimabila fericire. Nu stiu de unde izvora beatitudinea asta fara nume. Mai târziu, amintindu-mi de Sambo, am fost sigur ca acolo ma astepta Dumnezeu, si ma lua în brate îndata ce-i calcam pragul. N-am mai simtit, apoi, nicaieri si niciodata, o asemenea fericire, în nici o biserica, în nici un muzeu; nicaieri si niciodata."

Niciun comentariu: